Endless Possibilities (letra)




This is my escape
I'm running through this world and i'm not looking back
And i know i can go where no one's ever gone
And i'm not looking back

But how will i know when i get there?
And how will i know when to leave?
We've all gotta start from somewhere
It's like that for me
The possibilities are never ending

I see it, I see it
And now it's all within my reach
Endless possibility
I see it, I see it now
It's always been inside of me
(And now i feel so free)
Endless possibility

And so i carry on
My time to shine has come
I feel it!
As fast as i can go
Straight to the top, i know
You'll see it
So please wake me up when i get there
It feels like I'm lost in a dream
I know with my heart that it's my time
And I already see
The possibilities are never endind

I see it , I see it
And now it's all within my reach
Endless possibility
I see it, I see it now
It's always been inside of me
(And now I feel so free)
Endless possibility

Drop that smile 'cause you're beaten again
Now this is where my journey begins...

You're losing speed, you're losing your flow
Where's that piece of power you'll never know
And let it out what's inside you
You'd better all step back 'cause I'm comin' through!

I see it , I see it
And now it's all within my reach...
I see it, I see it now
it's always been inside of me...

I see it , I see it
And now it's all within my reach
Endless possibility
I see it, I see it now
It's always been inside of me
(And now I feel so free)
Endless possibility
Endless possibility
Endless possibility
Endless possibility!


Tradução

Essa é a minha escapatória
Estou correndo por este mundo
E não estou olhando para trás
E eu sei que posso ir
Aonde ninguém mais já foi
E não estou olhando para trás

Mas como eu saberei quando chegar lá?
E como eu saberei quando sair?
Nós temos que começar de algum lugar
é tipo assim para mim
As possibilidades saõ infinitas

Eu vi, eu vi
E agora está tudo dentro do meu alcance
Possibilidade Infinita
Eu vi, eu vi agora
Isso esteve sempre dentro de mim
(E agora me sinto tão livre)
Possibilidade Infinita

E então eu irei continuar
Minha vez de brilhar chegou
Eu sinto isso!
O mais rápido que eu puder
Avante ao topo, eu sei
Você vai ver!
Então por favor me acorde quando eu chegar lá
Me sinto como se estivesse perdido num sonho
Eu sei com o meu coração que essa é a minha vez
E eu já percebi
As possibilidades são infintas

Eu vi, eu vi
E agora está tudo dentro do meu alcance
Possibilidade Infinita
Eu vi, eu vi agora
Isso esteve sempre dentro de mim
(E agora me sinto tão livre)
Possibilidade Infinita

Tire esse sorriso, pois você foi derrotado denovo
Agora é aqui onde a minha jornada começa...

Você está perdendo velocidade, está perdendo seu fluxo
Onde está aquele pedaço de poder que você nunca conheceu?
E agora liberte o que está dentro de você
É melhor sair da frente, pois vou passar correndo!

Eu vi, eu vi
E agora está tudo dentro do meu alcance...
Eu vi, eu vi agora
Isso esteve sempre dentro de mim...

Eu vi, eu vi
E agora está tudo dentro do meu alcance
Possibilidade Infinita
Eu vi, eu vi agora
Isso esteve sempre dentro de mim
(E agora me sinto tão livre)
Possibilidade Infinita
(Possibilidade Infinita)
Possibilidade Infinita
(Possibilidade Infinita)
Possibilidade Infinita!

Nenhum comentário:

Postar um comentário