You're My Hero (letras)




I was trapped inside for so very long
How could things turn out so wrong?
You came along to save the day
I knew that it would be okay
My knight in shining armor came
My life would never be the same

'Cause you're my hero
You came to rescue me
And now you've set me free
There's so much that I want to make you see
You're my hero
Don't ever let me go
I just want you to know
There's so much inside and I want to let it show

And now I owe so much to you
Is there anything that I can do?
I want to show you that I care
When you need me I'll be there
I hope that you don't go away
I always wish that you would stay

'Cause you're my hero
You came to rescue me
And now you've set me free
There's so much that I want to make you see
You're my hero
Don't ever let me go
I just want you to know
There's so much inside and I want to let it show

'Cause you're my hero
You came to rescue me
And now you've set me free
There's so much that I want to make you see
You're my hero...


Tradução

Eu estava preso por muito tempo
Como as coisas puderam ir tão mal?
Você veio para salvar o dia
Eu sabia que sairia bem
Meu cavaleiro em armadura brilhante veio
Minha vida não seria mais a mesma

Porque você é meu herói
Você veio me salvar
E você me libertou
Tem tanto que eu quero lhe mostrar
Você é meu herói
Não me solte mais
Eu só quero que você saiba
Tenho tanto aqui dentro e quero mostrar

E agora, eu devo tanto a você
Tem algo que eu possa fazer?
Eu quero lhe mostrar que eu ligo
Quando você precisar de mim, estarei lá
Espero que você não vá embora
Eu sempre vou querer que você fique

Porque você é meu herói
Você veio me salvar
E você me libertou
Tem tanto que eu quero lhe mostrar
Você é meu herói
Não me solte mais
Eu só quero que você saiba
Tenho tanto aqui dentro e quero mostrar

Porque você é meu herói
Você veio me salvar
E você me libertou
Tem tanto que eu quero lhe mostrar
Você é meu herói
Não me solte mais
Eu só quero que você saiba
Tenho tanto aqui dentro e quero mostrar

Nenhum comentário:

Postar um comentário